kiMitä tehdä kun sinulla on hyvä tuote, myynti tasaista, mutta ei kasvua?

Mitä tehdä kun sinulla on hyvä tuote, mutta myynti viime aikoina laskusuuntaista?

Mtiä tehdä kun sinulla on hyvä tuote, myynti ”tapissa” kotimaassa, ja voimakas halu laajentaa ulkomaille?

On aika tilatan Markon luotsaama Kasvuhakuisen Markkinoinnin WORKSHOP.

Kasvuhakuisen Markkinoinnin Workshop on 2 päivää kestävä tehovalmennus, joka sisältää sekä perinteistä opetusta että tekemistä käytännön tasolla.

Workshop on samaan aikaan sekä valmennusta että konsultointia. Workshop kestää 2 päivää, joista ensimmäinen on puhdasta luokkamuotoista valmennusta, kun taasen toisen päivän aikana toteutetaan käytännön tasolla niitä asioita mitä ensimmäisen päivän aikana opittiin.

Workshopin voima on juuri siinä että se sisältää sekä opetusta että käytännön toteutusta. Osallistujat oppivat parhaiten uudet taidot tekemisen kautta, mutta käytännön tekeminenkin tuottaa tulosta vasta kun asiat on ensin käyty läpi opetusmuodossa.

Workshopin suurin hyöty on siinä että sen aikana ei pelkästä opita, vaan toteutetaan tarvittavia muutoksia suoraan asiakkaan myyntisivuille, mainostilille, sähköpostimarkkinoinnin järjestelmään, jne. Workshop ei siis ole pelkkää oppimista, vaan myös konsultointia joka vie asiakkaan markkinointia eteenpäin, ja jättää asiakkaan tilanteeseen josta on helppo edetä valmiin ”pohjatyön” kanssa.

Alla tyypillisen workshopin sisältö.

Päivä 1:

  • Workshopin alussa käydään läpi asiakkaan markkinoinnin nykytila, tavoitteet ja haasteet
    • Miten markkinointia tähän saakka on tehty, ja mitkä ovat tulokset?
    • Mitkä ovat markkinoinnin numeeriset tavoitteet lyhyellä ja pitkällä aikavälillä?
    • Mitkä tekijät tähän saakka ovat eniten jarruttaneet kasvua?
  • Seuraavaksi paneudutaan tulosta tuottavan markkinoinnin malliin
    • Useita CASE-esimerkkejä kasvua tuottavasta Facebook-markkinoinnista
    • Käydään läpi tulosta tuottava Facebook-markkinoinnin prosessi vaihe vaiheelta
    • Miten rakennetaan oma yleisö, eli miten kerätään tykkääjiä?
    • Miten rakennetaan sähköpostilistaa sähköpostimarkkinointia varten?
    • Miten tuotetaan sisältöä johon potentiaaliset asiakkaat sitoutuvat?
    • Miten rakennetaan myyntisivu joka myy aiempaa tehokkaammin?
    • Miten tehdään tuotteita myyyvä mainoksia aiempaa tehokkaammin?
    • Miten mitataan markkinoinnin tuottamia tuloksia?
    • Miten optimoidaan markkinointia tulosten parantamiseksi?
    • Miten kerätään viraalia, eli ilmaista liikennettä?
    • Mitkä ovat tyypilliset virheet joita markkinoijat tekevät, ja miten ne voi välttää?
  • Lopuksi keskityään asiakkaan liiketoimintaan, tuotteeseen ja markkinaan liittyviin tekijöihin valitsemalla sopivat aiheet
    • Myynnin laajentaminen ulkomaille Facebookin avulla
    • Maahantuonti Kiinasta Suomeen tai muualle maailmaan
    • Verkkokaupan rakentaminen, tai järjestelmän vaihtaminen tehokkaampaan
    • Työn ulkoistaminen Aasiaan äärimmäisen kustannustehokkaasti

Päivä 2: Toteutamme ensimmäisen päivän aikana opittuja asioita YHDESSÄ suoraan asiakkaan omalle mainostilille, myyntisivulle, jne. Teemme siis markkinoinnin toimenpiteitä käytännön tasolla niin että workshopin jälkeen asiakkaalla on käynnissä mm. oikein tehtyä mainontaa.

Kasvuhakuisen Markkinoinnin Workshop on erittäin tehokas valmennuksen ja konsultoinnin muoto, joka on saanut todella hyvää palautetta nimenomaan käytännönläheisen ja ”how-to”-lähestymistavan vuoksi.

Workshopiin voi osallistua organisaatiostanne niin monta ihmistä kuin parhaaksi koette, mutta suurimman hyödyn workshopista saa kun osallistujia on korkeintaan 8 kpl. Tämä sen vuoksi että Workshopissa syntyy aina paljon kysymyksiä, ja jokaiseen kysymykseen vastaaminen vie aikaa. Näin ollen pienellä tiimillä Workshopin hyöty on suurin.

Jokainen Workshop on asiakaskohtainen ja ”kustomoitu”. Jokainen Workshop valmistellaan etukäteen jotta asiakas saa siitä mahdollisimman suuren hyödyn.

Ota yhteyttä alla olevan kaavakkeen avulla, ja kerro millaista apua tiimisi kaipaa, niin rakennetaan yhdessä teidän tarpeisiin sopiva Kasvuhakuisen Markkinoinnin Workshop.

 

Menestyjäksi opitaan - ei synnytä!
Lataa ILMAINEN raportti 12 gurusta (esim. Tony Robbins), ja opi se yksi kaikkia menestyjiä yhdistävä tekijä (jolla on loputtoman suuri vaikutus tulevaisuuteesi).

x